OPTIMÁLNÍ K POŽADAVKŮM SPORTOVNÍCH VOZI-DEL; UNIKÁTNÍ PŘESNOST ŘÍZENÍ PŘI SPOR-TOVNÍ JÍZDĚ. - VCP = absolutní ovládnutí kontaktní plochy s vozovkou: - stále konstantní a optimální - forma odpovídá podmínkám řízení - tužší běhoun odoláva-jící deformacím spojeným s odstředivou silou v zatáčkách POTĚŠENÍ A MIMOŘÁDNÁ BEZPEČNOST NA MO-KRÝCH VOZOVKÁCH. VNĚJŠÍ ČÁST: - poměr prořezání = 30 % - masivní bloky gumy -chování na suché vozovce VNITŘNÍ ČÁST: -poměr prořezání = 40 % - větší počet styčných hran - přilnavost na mokru
1. Šířka | 275 |
2. Profil | 45 |
3. Průměr | 20 |
Výrobce | MICHELIN |
Hlucnost | 72 |
HlucnostTyp | 2 |
Hlučnost | 0 |
Hmotnost | 13.7 |
Index nosnosti | 110 |
Index rychlosti | Y |
Kilometrový výkon | 0 |
Počet děr | 0 |
PrilnavostNaMokru | B |
Sezóna | Letní |
SpotrebaPaliva | D |
Spotřeba | 0 |
Životnost | 0 |